Mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

Nee, dat is niet mogelijk. Na je betaling is de bestelling definitief. Neem contact met ons op om je order aan te passen.


Wil je liever je bestelling annuleren? Bekijk dan dit artikel: Hoe kan ik mijn bestelling retourneren/annuleren?


Open artikel

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren/annuleren?

Binnen welke termijn kan ik annuleren? 

Annuleren is niet mogelijk, wil je de bestelling toch annuleren bijvoorbeeld omdat je een verkeerd of defect onderdeel hebt ontvangen? Volg dan het retour proces nadat je het onderdeel hebt ontvangen.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?


Je kunt op twee manieren je ontvangen bestelling annuleren:

  1. Via het contactformulier
    1. Kies bij onderwerp voor Hulp bij retourneren
    2. Je ontvangt per e-mail een retourcode van ons
  2. Telefonisch je bestelling retourneren. Van de klantenservice ontvang je een retourcode per e-mail.  


Wat is het retouradres? 

Stuur je retour naar:


ATAG Nederland B.V.

Antwoordnummer 4552

6920 ZX DUIVEN


Wat zijn de kosten van het retourneren?

De retourneringskosten zijn gratis als je de retourcode op het pakket vermeld. Een retourcode vraag je aan bij de klantenservice.


Ik heb de factuur al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Wij maken binnen 15 werkdagen na ontvangst van het retour de kosten (inclusief order- en initiële verzendkosten) over op je rekening.


Open artikel